بازاریابی به عنوان یک علم بهره بردار، ظرفیت وسیعی برای خود ایجاد کرده است. آنچه در طول سالهای اخیر نیز نصیب این رشته از مطالعات علمی شده است، حاصل همین ظرفیت پذیرش است. تازگی و طراوت این رشته از مطالعات علمی نیز مرهون همین الگوبرداری است از آنچه می تواند به رشد بازاریابی بیانجامد.

بازاریابهای خوش ذوق دریافتند بین فوتبال و بازاریابی مشابهت های فراوانی وجود دارد؛ میدان ورزشی، صحنه ی رقابت جوانمردانه است، آنانکه با جسارت و جنگندگی ظاهر شوند، پیروز میدان خواهند بود؛ تیمی که فشارها و بحرانها را مدیریت کند، فرجام بازی را به نفع خود تغییر خواهد داد.

درس های بازاریابی خوزه مورینو

فایل های پیوست شده:

 

2 دیدگاه برای “درسهای بازاریابی خوزه مورینیو (آقای خاص)”


پاسخ دادن
مرتضی بهرام زاده نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۹/۲۸

پاور جالب و مفیدی بود از زحماتتتون ممنونم

پاسخ دادن
مهدی آراسته نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۰/۱۰

از توجه و عنایتتون بسیار سپاسگزارم جناب بهرام زاده

ارسال یک دیدگاه